Przetarg skierowany jest do podmiotów krajowych prowadzących działalność gospodarczą. Podmioty z zarejestrowaną działalnością gospodarczą poza granicami kraju będą wykluczone z postępowania przetargowego.
Oferenci, którzy nie wywiązali się z realizacji poprzednich umów. nie zostaną dopuszczeni do bieżącego postępowania a ich oferty nie będą rozpatrywane.
Nr sprawy TW/042/2024 z dnia 14.05.2024r.Oferty na zakup wymienionego autobusu należy składać w sekretariacie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego spółka z o.o. lub przesłać pocztą, firmą kurierską na adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp. z o.o., ul. Kołobrzeska 40, 10–434 Olsztyn do godz. 8:00 dnia 22.05.2024 r. z dopiskiem „Sprawa nr TW/042/2024 przetarg” (liczy się data wpływu do siedziby zamawiającego).
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem: danych oferenta (nazwa firmy, siedziba, NIP, nr tel. kontaktowego, e-mail), numeru pozycji wraz z numerem wewnętrznym, rejestracyjnym pojazdu i proponowanej ceny brutto.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.05.2024r. o godz. 08:15 w siedzibie MPK sp. z o.o. w Olsztynie przy ul. Kołobrzeskiej 40 w pok. nr 34 zajezdni tramwajowej.
Przedmiotowy autobus znajduje się w zajezdni przy ul. Kołobrzeskiej 40. Można go oglądać w dni robocze w godz. od 10:00 do 12:00 po uprzednim uzgodnieniu (nr tel. kontaktowego 89 5138473).
Sprzedający nie odpowiada za wady fizyczne i braki wyposażenia, oraz nie uzupełnia wyposażenia sprzedawanego autobusu. Sprzedający nie przewiduje wnoszenia protestów i odwołań.
Sprzedający zastrzega sobie prawo: swobodnego wyboru oferty, unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Oferent ponosi wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty, oraz uczestniczeniem w postępowaniu. Sprzedający nie zwraca kosztów z tytułu przygotowania i złożenia oferty.
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień warunków przetargu.
Wyniki przetargu będą ogłoszone na stronie internetowej http://www.mpkolsztyn.pl/, a podmiot, którego oferta zostanie wybrana będzie powiadomiony pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
Na podmiot, którego oferta zostanie wybrana wystawiona będzie faktura z terminem płatności 7 dni. Odbiór zakupionego pojazdu następuje po opłaceniu faktury i zaksięgowaniu kwoty na koncie MPK w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury. W przypadku nie odebrania zakupionego autobusu w wyznaczonym terminie będą naliczane opłaty za parkowanie w kwocie 150 zł za każdy dzień zwłoki.
Oferent nr | Nazwa |
1 | Caban Recykling Sp. z o.o. 97-319 Będków Kalinów 28 |
2 | Stal Mat Mateusz Tkaczyk, ul. Dygata 2c/75, 01-748 Warszawa |
Lp | Nr wew. aut. | Oferta nr 1 | Oferta nr 2 |
1 | 1116 | 15 571,80 | 15 340,00 |